Klanten vertellen

We hechten veel waarde aan ervaringen en reviews van onze klanten. We stellen het daarom zeer op prijs als je jouw bezoek op deze pagina wilt beoordelen.

Schrijf hier je review

Win je factuurbedrag terug

Bij JAMES Autoservice kun je elke maand jouw factuurbedrag terug winnen. We vinden jouw mening zeer belangrijk, want zo kunnen we onze dienstverlening verbeteren als dat nodig is.

Hoe kan ik meedoen?
Vul jouw beoordeling hieronder in voor het onderhoud aan de auto. Vul tot slot naam, e-mailadres, factuurnummer en kenteken in.

Mark in 't Veen 3 maanden geleden beoordeeld

Ik was blij met de communicatie vooraf gaan naar de reparatie. De koppelingsplaten moesten worden vervangen. Ik had aangeven dat ik een leenfiets wilde, deze was niet beschikbaar en kreeg de fiets van de eigenaar mee. Dat was mooi meegedacht. De dag erna de auto opgehaald. Ik zag later dat de klok op een verkeerde tijd stond. Ik had daarna nog gemaild met een vraag, ik heb daar geen antwoord meer op gekregen. Maar ik heb er nu een zo'n 700 km mee gereden en alles werkt, dus dat is prima.

Bob 1 jaar geleden beoordeeld

Heel netjes vriendelijk en vakkundig geholpen ik zou het zeker aanbevelen

Smit 4 jaar geleden beoordeeld

Cijfers spreken voor zich. APK + servicebeurt.

Claudia 7 jaar geleden beoordeeld

Daar sta je dan onverwachts met pech, met de Rij garantie van James autoservice kom je bij een vreemde garage, die je vriendelijk helpt en je auto weer snel maakt. Top heren bedankt. klant van Jamesmijdrecht

Chin-Shing Tsang 7 jaar geleden beoordeeld

Oliekoeler/warmtewisselaar lekte, aanvankelijk zou het een versleten pakking zijn. Helaas bleek uiteindelijk dat het om de hele oliekoeler/warmtewisselaar te gaan waarvan een klein onderdeel afgebroken is. Reparatie heeft 3 dagen geduurd. Iets langer dan verwacht, maar Smits had vooraf netjes aangegeven dat ze druk waren.

Chin-Shing Tsang 7 jaar geleden beoordeeld

Aanvankelijk werd gedacht aan een lekke pakking van de oliekoeler/warmtewisselaar. Echter bleek een dag later dat het om de oliekoeler/warmtewisselaar zelf ging waarvan een onderdeel was afgebroken (waardoor de koelvloeistof weglekte). Auto was maandagochtend gebracht en uiteindelijk einde van woensdagmiddag klaar en donderdagochtend de auto opgehaald.